Autor Wiadomość
Maniek
PostWysłany: Wto 19:44, 02 Sty 2007    Temat postu:

Krótka historia...

1987 - debiut na rynku

1988 - zmiany w tylnym zawieszeniu i nowe kolory

1989 - zmiana kąta pochylenia silnika na 35%, zmienione wałki rozrządu, zawory i komory spalania, stopień sprężania podniesiony do 12.0:1, zwiększony o 0,5 mm prześwit, powiększone do 38mm gaziki, wprowadzenie EXUP, "odchudzona" i wzmocniona rama deltabox z poprawioną geometrią, powiększony z 41mm do 43mm widelec, poprawiony układ hamulcowy, poszerzone (o 1 cal) tylne obręcze, zmniejszona o 5 kg waga, rozstaw osi skrócony o około 1,5 cm, bardziej aerodynamiczne owiewki

1990 - Wykończenie końcówki układu wydechowego ze stali nierdzewnej, zmiany w zawieszeniu (widelec), czarny schemat malowania

1991 - Większy radiator, widelec teleskopowy "upside-down" o średnicy rur nośnych 41mm, zmiana geometrii ramy, wprowadzenie pojedynczego reflektora przedniego, zmniejszenie wagi o około 8 kg

1992 - Zmiany w schemacie malowania

1993 - Nowa kolorystyka

1994 - powrót do dwuczęściowego reflektora przedniego ("lisie oczy"), modyfikacje widelca przedniego i sprzęgła, nowe 6-ścio tłoczkowe zaciski, antykradzieżowe zabezpieczenie w układzie zapłonu

1995 - nowa kolorystyka
Gomesh
PostWysłany: Pon 20:27, 01 Sty 2007    Temat postu:

Dla mnie troszkę taki staromodny... Cóż wiek robi swoje, ale ten akurat model daje rade w mieszaniu na ulicy Jezyk Faktycznie przydałoby się więcej danych co do niego.
Maniek
PostWysłany: Pon 19:53, 01 Sty 2007    Temat postu:

Motofanka możesz dorzucić jeszcze szczególowe dane techniczne?? Piękny moto
motofanka
PostWysłany: Pon 19:32, 01 Sty 2007    Temat postu:

Bardzo fajnie ze dales tego posta bo można zobaczyc jak wyglada model z wieksza dawką mocy i innych elementówWesoly
gwiezdnygsx-r
PostWysłany: Pon 12:05, 01 Sty 2007    Temat postu:

To przykład ojca YZF-R1 ładny piekielnie mocny i piekielnie szybki!!!

A co powiedzie na posta o FZR 1000 z turbinką??
motofanka
PostWysłany: Pon 9:27, 01 Sty 2007    Temat postu: Yamaha fzr 1000

Pierwsze modele fzr pojawiły się w 1987 roku jednak nie wpłynęły cudownie na konkurencje z powodu braku niektórych elementów...m.in.brak zaworu EXUP..w 1989 przedstawiono jednak nową,zmodyfikowaną wersje z m.in.ulepszoną ramą i zaworem w układzie wydechowym..kolejna modernizacja miała miejsce w 94 roku...Zmieniono przede wszystkim przednie hamulce i zastosowano nowe zawieszenie a także tzw."lisie oczy"..dobre wrażenie już po kolejnej modyfikacji zrobił wprowadzony zwór EXUP,który ma za zadanie poprawy mocy i momentu obrotowego, poj.skokowa 1003 cm,moc maksymalna 128km przy 9 500 obr/min prędkość maks.260km/h, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 3,4s, średnie zużycie paliwa 7 litra na 100 km



DANE TECHNICZNE
* SILNIK: Czterocylindrowy, rzędowy; czterosuwowy, chodzony cieczą. Rozrząd typu DOHC, 5 zaworów na cylinder, cztery gaziki Mikuni o średnicy przelotu 38 mm, rozrusznik elektryczny, Średnica cylindra/skok tłoka 75,5/56 mm, pojemność skokowa 1003 cm^3, stopień sprężania 12,0:1. Moc maksymalna 128 KM przy 9 500 obr/min.
* PRZENIESIENIE NAPĘDU: Wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej, sześciostopniowa skrzynia biegów, łańcuch rolkowy typu o-ring.
* PODWOZIE: Aluminiowa rama otwarta podwójna, widelec teleskopowy upside-down o średnicy rur nośnych 43mm i o skoku 120mm , wahacz wleczony (aluminiowy) podparty centralnym elementem resorująco-tłumiucym . Hamulce: przód-dwie tarcze o średnicy 320mm, tył- tarcza o średnicy 270mm. Ogumienie: przód - 130/60 ZR 17, tył - 170/60 ZR 17.
* WYMIARY I MASY: Długość całkowita 2205 mm, rozstaw osi 1470mm, wysokość siodła 775mm, pojemność zbiornika paliwa 19dm^3, masa własna bez płynów 204 kg ˇ
* OSIĄGI: Prędkość maksymalna 260km/h, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 3,4s, średnie zużycie paliwa 7 litra na 100 km.

DANE EKSPLOATACYJNE

* Przegląd techniczny co 6 000 km
* wymiana oleju silnikowego co 6 000 km.
* Wymiana filtru olejowego co 6 000 km.
* Świece zapłonowe NGK DR 8ES-L
* Olej silnikowy 10 W 40 (3 lity)
* Olej teleskopowy SAE 10W po 425 cm^3 w każdej goleni sprawdzić co 6000 km.
* Akumulator 12 V 14 Ah.
* Luz zaworowy co 42 000 km. przy zimnym silniku: ssące 0,11-0,20mm , wydechowe 0,21-0,30mm. przód) bardzo dobrze spełniają swoje zadanie.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group.
Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.