Obecny czas to Wto 17:03, 15 Kwi 2025 |
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Yoshimura Strona Główna
»
eXtreme machine
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motoryzacja
----------------
Motocykle
Nowości
Prototypy
Young & Old-timer
Technika
Sport
On the road!!
Tapety
Salony, wystawy, zloty...
Kompendium
Car audio
eXtreme machine
Modyfikacje
----------------
Tuning
Virtual Tuning
Hyde Park
----------------
Na speedzie...
Na luzie
Forum
----------------
Regulamin
O forum Yoshimura
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gallardo
Wysłany: Pon 20:10, 14 Maj 2007
Temat postu:
oj chłopcy Wy to byście sie nawet taczką podniecali bo ma kółko!!! nie zartuje fajnie ze można pogadać o takich kosmicznych środkach komunikacji. Musicie cos nt. traktorków napisać to sie podziele wrażeniami
( i doświadczeniem hehehehe)
gwiezdnygsx-r
Wysłany: Pon 17:00, 05 Mar 2007
Temat postu:
Sorki za to, że może się chwale ale taki wózek nierobi na mnie wrażenia ja w pracy cioram na Stihl'u który podnosi na 14,25 metra i posówa się z prędkością 30 km/h jak na wózek wysokiego składowania to zachrzania ostro!!! Gomesh jeżdzi wózkiem więc wie co to znaczy 30 km/h na takim klocku
marty
Wysłany: Nie 18:07, 04 Mar 2007
Temat postu:
oj pośmigałbym takim po wieeeeelkiej pustej hali
zabawa musi być zajedwabista
Gomesh
Wysłany: Czw 20:52, 22 Lut 2007
Temat postu:
MichaelW
i tu się mylisz. Generalnie widlaki mają bardzo małą prędkość maksymalną. Mój sprzęt wyciąga około 25 km/h ale to nie jest najważniejsze bo i tak nie wolno tyle śmigać po magazynie a tym bardziej po hali. Można sprawdzać v-maxa ale gdzieś na terenie zakładu tj. parking, dojazd gdzieś do palet itd. Natomiast przyspieszenie jest porażające ponieważ moment obrotowy łamie kręgosłup w mgnieniu oka. Przecież pomyśl tak na chłopski rozum masz ładunek o ciężarze około 500 kg i muszi go zrywnie gdzieś dostarczyć to przecież nie będziesz jechał przez całą hale z prędkością 3-5 km/h i to z bardzo mizernym przyspieszeniem. Dlatego sam sprint od 0 do tych 20 km/h jest zajebisty jak na maszyne ważącą ponad 2 tony.
Może kiedyś będziesz miał okazję przejechać się to sam zobaczysz...
MichaelW
Wysłany: Wto 20:49, 20 Lut 2007
Temat postu:
Napewno ma kiepskie przyspieszenie
lucas
Wysłany: Pon 20:49, 19 Lut 2007
Temat postu:
fajna maszyna:) gdzieś kiedyś widziałem wyścigi wózków widłowych:)
Gomesh
Wysłany: Pon 19:34, 19 Lut 2007
Temat postu: JUNGHEINRICH TFG16 AK LPG
Chciałbym wam zaprezentować mały majster sztyk w dziedzinie wagi ciężkiej. Otóż wózki widłowe są bardzo fajne, nie tylko pod względem czysto technicznym, ale również wizualnym. Co trzeba wiedzieć o tego rodzaju sprzęcie. Na samym początku musowe jest posiadanie "
lejców
" na prowadzenie owego wrehikułu. Robi się kurs i jazda do pracy. Prawie identyko jak przy prawku, ale to nie to samo, bo samochodem śmigamy na codzień i nabieramy wprawy, a tym tylko w robocie możemy ganiać. Co niestety zmienia postać rzeczy i ta wprawa jest różna.
Ja tak skromnie mówiąc i nie chwaląc się jestem operatorem takiego wózka w pewnej firmie, a konkretnie koordynatorem do spraw transporu na bliskie odległości. Dlatego właśnie postanowiłem naskrobać coś na ten temat, bo to akurat fajne jest. Co do samej jazdy to tak: wyróżniamy kilka rodzajów napędów.
1). Benzyniak
2). Ropniak
3). LPG
4). Bateria elektryczna
5). Elektryk sieciowy
U mnie na terenie zakładu znajdują się tylko napędzane gazem, ale mają na sezon przyjść elektryki co mnie strasznie smuci bo będą wolne i trzeba będzie je często ładować. Dlatego ja nie mam zamiaru się przesiadać z gazowca na jakieś padło. Jeżeli chodzi o samo prowadzenie to z przodu mamy duże koła, natomiast na tyle są małe kółeczka i do tego skrętnę. Także kręcąc kierownicą manewrujemy tylną osią. Na początku to jest cholernie dziwne ale szybko się człowiek przyzwyczaja i może czerpać radość z samej jazdy tym specjalistycznym sprzętem po ogromnej hali. Wyrózniamy wózki manualne, półautomaty i automaty. Ale na samej jezdzie się nie kończy więc trzeba także nim popracować. Z przodu mamy przed sobą widły na które nabieramy ładunek. Sterujemy całym osprzętem z prawej strony siedzenia. Znajduje się tam konsola z wajchami. Na przodzie mamy widły, które znajdują się na maszcie który możemy pochylać od siebie i do siebie co jest istotne gdy coś nabieramy. Zawsze musimy palete przyciągnąć do siebie i wtedy ją dopiero podnieść do góry by móc jechać z nią swobodnie. Kolejną sprawą jest podnoszenie góra i dół ładunku, a na samym końcu jeszcze możemy sobie poruszać karetką w lewo i w prawo żeby ładnie umiejscowić ładunek w żądanym miejscu.
Jeżeli chodzi o kwestię silników to są twarde i dosyć mocne. Przecież muszą udzwignąć ładunek i go gdzieś dotransportować. Tak na marginesie dodam, że u mnie brakuje oleju w silniku już 2 tydzień i nim jeszcze ganiam. Kontrolka się cały czas świeci i nie zatarł się puki co, a prawie nie stygnie bo roboty jest w huk. Znaczy że dobry jest.
Jeszcze słowo o tuningu. Otóż siedząc i się nudząc postanowiłem poddać go lekkim modyfikacjom. Otóż jego orginalne oznaczenie to
TFG16 AK LPG
a ja miom nożem przerobiłem ten napis na
F 16
(
widać na fotkach
).
Poniżej zamieszczam dane techniczne konkretnie mojego modelu i fotki z firmy w której wegetuje :
JUNGHEINRICH TFG16 AK LPG
udźwig : 1600 kg
silnik : Mazda 2216ccm
rok produkcji : 2002
wysokość podnoszenia : 4100 / triplex
osprzęt - przesuw boczny
rozdzielacz - 3 sekcyjny
cena za model z 2002 roku wynosi - 41 900,00 zł netto
natomiast nowego to nie mam pojęcia, ale z tego co się oriętuje to około 80 tysiaków.
FOTKI:
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Theme created OMI of
Kyomii Designs
for
BRIX-CENTRAL.tk
.
Regulamin