Obecny czas to Nie 5:12, 13 Kwi 2025 |
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Yoshimura Strona Główna
»
On the road!!
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motoryzacja
----------------
Motocykle
Nowości
Prototypy
Young & Old-timer
Technika
Sport
On the road!!
Tapety
Salony, wystawy, zloty...
Kompendium
Car audio
eXtreme machine
Modyfikacje
----------------
Tuning
Virtual Tuning
Hyde Park
----------------
Na speedzie...
Na luzie
Forum
----------------
Regulamin
O forum Yoshimura
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
lucas
Wysłany: Nie 21:16, 28 Sty 2007
Temat postu:
OK. Ale choć to popularny samochód, to wartało by opisać go dobrze, tzn. bez jakiś błędów czy niekompletnych informacji. Bo mimo tego że każdy go zna, to i tak można wiele ciekawych rzeczy na jego temat znależć, np. zastosowanie silników z bezpośrednim wtryskiem FSI
Gallardo
Wysłany: Nie 19:09, 28 Sty 2007
Temat postu:
chciałam pokrótce przybliżyć sylwetkę tego samochodu, bo bardzo mi sie podoba. Lucas jak sam twierdzisz Golf IV jest tak popularny ze nie trzeba wiecej pisac by sie zanadto nie powtórzyć!
lucas
Wysłany: Nie 16:10, 28 Sty 2007
Temat postu:
Dla ścisłości:
Paleta silnikowa golfa od 1999 roku, bo chodzi tutaj chyba o Golfa IV, produkowanego notabene od września 1997 obejmuje prawie wszystkie stosowane przez VW silniki, a zatem:
benzyna: 1,4 (75 KM), 1,6 (100 KM), 1,8 (125 KM), 2,0 (115 KM), 2,3 (150 KM), 2,8 (204 KM), 3,2 (241 KM)
benzyna z bezpośrednim wtryskiem: 1,4 FSI(90, 105 KM), 1,6 FSI (116 KM)
benzyna turbo: 1,8 (150, 180 KM)
diesel wolnossący: 1,9 (64 KM)
diesel z turbodoładowaniem: 1,9 (90, 101, 115, 130, 150 KM)
chyba wszystkie (w Golfie było tyle wersji silnikowych, że trudno je zebrać, zależnie od rynku na którym był sprzedawany, różniły się specyfikacje).
Golf IV jest tak popularny, że taki post rzeczywiście nie ma sensu, bo informacji mało, a do tego niekompletne...
marty
Wysłany: Sob 22:36, 27 Sty 2007
Temat postu:
a gdzie jakas specyfikacja auta ?? pare danych o silnikach i to wszystko... nie mówiąc już o fotach... więcej się mogę dowiedzieć z samych nagłówków na googlach...
Gomesh
Wysłany: Sob 16:57, 27 Sty 2007
Temat postu:
Z Golfami jest tak, że cykają jak to u Niemaiszków bywa - zanczy dobrze. Sa twarde i można nimi generalnie dobrze i długo pośmigać. Jeżeli miałbym zainwestowac w VW i musiałby być to tylko Golf to wybrałbym 5 generacje z 1.9 TDI o mocy 130 KM. Tyle.
Chociaż i tak wybrałbym bez zająknięcia konkurenta w tej klasie GTI Honde Civic !!!
gwiezdnygsx-r
Wysłany: Sob 11:38, 27 Sty 2007
Temat postu:
Temacik nawet ciekawy choć muszę wtrącić swoje 3 grosze
w Golfie jest jeszcze "engine" mój ulubiony 1.9 T
DI
o mocy 130 KM ale to tak na marginesie.
Gallardo
Wysłany: Sob 9:33, 27 Sty 2007
Temat postu: Skoro mamy zimę, napiszę o Golfie.
Kiedy w 1997 roku weszła do produkcji kolejna wersja, wiadomo było już, że Golf przejdzie do historii motoryzacji: poprzednie trzy modele sprzedane zostały łącznie w 17.886.950 egzemplarzach. Zdeklasowany został tym samym dotychczasowy rekordzista, również produkowany przez Volkswagena, model Garbus. Po zaprezentowaniu Golfa IV, kabriolet oparty na serii III poddany został zmianom (tzw. Face lifting) celu upodobnienia go do modeli IV generacji. Sedan na bazie Golfa IV nazywał się Bora
Od połowy 1999 roku w Golfie montowane są następujące jednostki napędowe:
silnik
1,4l o mocy 75KM
,
1,6l o mocy 101KM,
20-zaworowe silniki 1,8l o mocy 125 lub 150KM
,
2,0l o mocy 115KM, silnik V5-2,3l o mocy 150KM
nowy silnik V6-2,8l o mocy 204KM.
Prócz nich mamy do dyspozycji nowoczesny silnik wysokoprężny
1,9l z bezpośrednim wtryskiem paliwa, oferowany w czterech wersjach: 64, 90, 110 lub 115KM.
Zarówno silnik V5, jak i nowoczesny V6, wywodzą się ze znanego silnika VR6 i odznaczają się zwartą budową.
Z wybranymi jednostkami dostępna jest również wersja 4-Motion, z napędem na cztery koła, zawierająca nowoczesne sprzęgło typu Haldex.
Typy nadwozia:
hatchback
kombi (Variant)
sedan
W świadomości wielu nabywców nazwa Golf nie oznacza tylko nazwy modelu samochodu, ale określa pewien wzorzec oraz koncepcję, tworząc odrębną kategorię pojazdów.
Mimo wszelkich opinii na temat tego samochodu, Golf IV przypadł mi do gustu. Uważam go za samochód idealny dla takich kobietek jak ja; jest zwrotny, w miarę szybki i raczej niezawodny. Ponieważ interesuję sie troche tuningiem optycznym zamontowałabym jeszcze kilka części by osiągnąć fajny efekt.
czekajcie na fotki cos dla Was znajde ciekawego!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Theme created OMI of
Kyomii Designs
for
BRIX-CENTRAL.tk
.
Regulamin