Obecny czas to Czw 7:55, 23 Sty 2025 |
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Yoshimura Strona Główna
»
Tuning
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motoryzacja
----------------
Motocykle
Nowości
Prototypy
Young & Old-timer
Technika
Sport
On the road!!
Tapety
Salony, wystawy, zloty...
Kompendium
Car audio
eXtreme machine
Modyfikacje
----------------
Tuning
Virtual Tuning
Hyde Park
----------------
Na speedzie...
Na luzie
Forum
----------------
Regulamin
O forum Yoshimura
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
lucas
Wysłany: Nie 16:29, 28 Sty 2007
Temat postu:
NSX jest naprawdę piekne, zwłaszcza wyglądające tak jak to na zdjęciach!
gwiezdnygsx-r
Wysłany: Pią 18:31, 26 Sty 2007
Temat postu:
Śliczniutki ten NSX chciałbym takiego mieć w garażu
Gomesh
Wysłany: Pią 14:30, 26 Sty 2007
Temat postu: Honda NSX
Ten samochód jest fenomenem już w chwili opuszczenia salonu, a co poiero po tuningu. Japończycy chcieli zbudować coś pomiędzym bolidem sportowym dobrze śmigającym po torze, a autem który także pojedzie po dośc zatłoczonym mieście bez większych problemów. Celem prioretytowym było wykrzesać mocny silnik i zwartą lekka konstrukcję. Oczywiście stosunek mocy do masy trzeba było rozłożyć niemalże idealnie. Wszędzie panuje wszech obecne aluminiu i materiały, tylko jeden element samochodu jest stalowy a mianowicie rura biegnąca przerz szerokość samochodu ukryta pod deską rozdzielcza...
Gdy bolid ważył tyle ile już potrzeba wsadzili do niego wolnossący silnik V6 o pojemności 3 litrów, 4 wałków rozrządu, 24 zaworach i systemie VTEC. Dzięki temu osiąga fabrycznie 204 kW, co daje 278 KM przy 7000 obr/min. a maksymalny moment obrotowy wynosi 285 Nm dostępny jest przy 5300 obr./min. czyli jest dobrze a nawet bardzo.
Tego NSX-a postanowiono jeszcze troszkę poprawić przez firmę tuningową. Auto wjechało do RedLine, gdzie dokonano montarzu lepszego kolektora wydechowego marki Comptech. Wykonany w całości ze stali nierdzewnej producent informuje ze dodaje około 18 KM. Sam silnik otrzymał także nowy układ dolotowy od firmy RM Racing.
Niezapomniano również o twardszym zawieszeniu. Spręzyny pochodzą od H&R zapewniającą solidną glebę i wspaniałe walory jezdne. Idą dalej w myśl, że samochód łatwiej jest rozpędzić niż zatrzymać zmieniono seryjne hamulce na tarcze Brembo, a klocki Red Stuff. Felgi pozostały seryjne, oprócz ciekawego designu są o 6 kg lżejsze od zwykłych odlewanych alusów. Od taka ciekawostka.
Całe wnętrze obszyto w królestwie wykończeń wnętrz - Java Car Design. Dwu kolorowa skóra robi wrażenie, a gdzie jej nie ma to jest alkantara. Na samym końcu dodano maly smaczek estetyczny, a mianowicie zegary od producenta z za oceanu.
Ogólnie NSX to bardzo ciekawe autko zarówno pod względem mechanicznym jak i wizualnym. Można śmiało powiedzieć, że mimo upływu lat Honda daje satysfakcje, a trochę lat mineło dokładnie 15...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Theme created OMI of
Kyomii Designs
for
BRIX-CENTRAL.tk
.
Regulamin