Obecny czas to Czw 14:13, 23 Sty 2025 |
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Yoshimura Strona Główna
»
Tuning
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motoryzacja
----------------
Motocykle
Nowości
Prototypy
Young & Old-timer
Technika
Sport
On the road!!
Tapety
Salony, wystawy, zloty...
Kompendium
Car audio
eXtreme machine
Modyfikacje
----------------
Tuning
Virtual Tuning
Hyde Park
----------------
Na speedzie...
Na luzie
Forum
----------------
Regulamin
O forum Yoshimura
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
gwiezdnygsx-r
Wysłany: Pią 18:16, 26 Sty 2007
Temat postu:
Jak na '83 rok to całkiem całkiem mnie osobiście się ppodoba
Gomesh
Wysłany: Śro 21:59, 17 Sty 2007
Temat postu: Honda Civic z '83
Prezentowana Hondzia zjechała z taśmy w 1983 roku. Niestety większość jej braci spoczywa gdzieś na szrocie. W tym przypadku było jednak inaczej. Wybór właściciela był świadomy i nie chciał on nowszej wersji. Poza tym autko jest mało spotykane na drogach więc to raczej oczywisty wybór. Od taki orginalny klasyk.
Po zakupie samochodu u Niemiaszków za przysłowiowe "
psie pieniądze
" zaczeły się prace tuningowe. Co jest godne uwagi to właściciel wszystkie prace wykonał samodzielnie, mimo braku konkretnej wiedzy w tym temacie. Wóz powstawał metodą prób i błędów. Można powiedzieć, że 3 letnie prace zakończyły się sukcesem...
Zacznijmy od początku. Właściciel chciał delikatnie podkreślić tego Japońca bo bryła z lat '80 już sama w sobie jest egzotyczna. Przedni seryjny zderzak połączono z dolną częścią dokładki z Renault 19. Jego wloty powietrza wypełniły znane w środowisku stylingu aluminiowe rurki, a w skrajnych wlotach umieszczono halogeny. Takie samo "
rurkowe
" wykończenie otrzymał grill. Najfajniejszą sprawą są jednak dzwi. Mały Civ otrzymał zawiasy lambo wykonane w całości przez właściciela !!! i odziwo działają bez żarzutu.
Jeżeli chodzi o wnętrze to zostało ono w klimatach z tamtych lat. Jedynymi akcentami są nakładki na pedały, sportowa kierownica oraz dzwignia zmiany biegów. Wracając do przeróbek zewnętrznych to nadkola zostały poszerzone, żeby mozna było wsadzić 7x15" calowe felgi MiM. Na te obręcze nałożono opony Pirelli P5000 o rozmiarze 195/50 R15. Tylna klapa została wygładzona, a rejestracje przeniesiono w zderzak, który także został posklejany z częścią od francuskiej 19. Cały układ wydechowy jest przelotowy i został uzbrojony w flamer-kit. A teraz coś o samym sercu Hondziawki. Dobrze dotlenia silnik duży filtr powietrza, głowica została splanowana, a seryjne świece zastąpiły platynowe odpowiedniki. Puki co autko nie zostało zmierzone na hamowni, ale śmiało można przypuszczać że moc wzrosła w porównaniu do seryjnych 63 koni mechanicznych.
Jednym słowem jak Chcieć to móc - Brawo !
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Theme created OMI of
Kyomii Designs
for
BRIX-CENTRAL.tk
.
Regulamin