Obecny czas to Czw 8:39, 17 Kwi 2025 |
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Yoshimura Strona Główna
»
Young & Old-timer
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motoryzacja
----------------
Motocykle
Nowości
Prototypy
Young & Old-timer
Technika
Sport
On the road!!
Tapety
Salony, wystawy, zloty...
Kompendium
Car audio
eXtreme machine
Modyfikacje
----------------
Tuning
Virtual Tuning
Hyde Park
----------------
Na speedzie...
Na luzie
Forum
----------------
Regulamin
O forum Yoshimura
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
lucas
Wysłany: Nie 16:27, 28 Sty 2007
Temat postu:
Gomesh napisał:
Generalnie seria 8 a dokładnie 850 CSi jest fantastyczna. Jedyna "
bmka
" (...) Nowiutkie M6 widziałem z bliska w Radomsku na Niemieckich blachach
bmw daje ogromną frajdę z jazdy (oczywiście te mocne wersje, nie mówiąc już o kultowych M-Power)
850 jest trochę przyciężka, nawet CSi to klasyczne GT i razcej nie ma szans mimo mocy z lżejszym M3 np. Co do M6 to podobno suuuper auto:)
Gomesh
Wysłany: Śro 16:50, 24 Sty 2007
Temat postu:
Szczerze to nie mam najmniejszego pojęcia... Trzeba Niemiaszków zapytać co ich natchniało przy rysowaniu na desce kreślarskiej 6 i 8. Generalnie seria 8 a dokładnie 850 CSi jest fantastyczna. Jedyna "
bmka
" która wisiała u mnie na ścianie jak byłem mały, a co do 6 to brak mi słów. Nowiutkie M6 widziałem z bliska w Radomsku na Niemieckich blachach. W końcu przyjechał do nas nasz super snajper z kadry niejaki Jacek Krzynówek, którego dom rodzinny jest nie daleko naszej Metropoli
MichaelW
Wysłany: Śro 15:16, 24 Sty 2007
Temat postu:
Była inspiracją do m3 i m5 ale do 6 i 8 chyba nie
Gomesh
Wysłany: Wto 22:39, 23 Sty 2007
Temat postu:
MichaelW
szczerze to sam tego nie wiem, ale jedno co wiem to, to że ta
Bmwica
była inspiracją wielu pózniejszych modeli tego koncernu samochodowego. Widać czerpali z niego to co najlepsze...
MichaelW
Wysłany: Wto 19:54, 23 Sty 2007
Temat postu:
Niw wiem tylko czemu na zdjęciu porównali go z bmw m6 zamiast m3 cls
MichaelW
Wysłany: Wto 19:50, 23 Sty 2007
Temat postu:
Zajefanne te bmw.Szkoda że w dzisiejszych czsach takich nie produkują.
motofanka
Wysłany: Wto 12:12, 23 Sty 2007
Temat postu:
Ale fajny..sportowy klimat:D
gwiezdnygsx-r
Wysłany: Śro 14:50, 17 Sty 2007
Temat postu:
Ciekawy temacik ale przydałoby się nieco więcej dokumentacji a Beta nawet fajniutka jak zresztą prawie każda
Gomesh
Wysłany: Wto 21:24, 16 Sty 2007
Temat postu: BMW 3.0 CSL
Pod koniec lat 60 BMW zaczeło produkować coupe CS. Z każdą kolejną wersją była mocniejsza.
6 - cylindrowy silnik 3,0 o mocy 180 KM. Autko było zrywne, ale dla niektórych widać to za mało...
Dlatego we współpracy z Alpiną obniżono jego wagę do 1165 kg. stosując międzyinnymi aluminowe dzwi i klapy. Tak odchudzone autko otrzymały literkę L (od Leichtbau, czyli lekka konstrukcja) i szybko zyskało sławę aut drogowych o wyścigowych osiągach.
Pierwsza seria CSL liczyła 169 egzemplarzy.Rozpędzały się do setki w 7,4 s.
Samochody drugierj serii (939 sztuk z czego 500 z kierownicą po stronie prawej) był także mały bezpośredni wtrysk paliwa Boscha i 200 KM mocy. Setkę miał już po 6,9 s. a maksymalnie zasówał 220 km/h. Waga wyniosła 1092 kg.
Trzecia i ostatnia seria CSL miała na bagażnikach tylny spojler, który można było samodzielnie zdemnotować na czas wyścigu bo na torze był zabroniony. Te cuda techniki BMW nazywano "batmobilami". Już po zakonczeniu produkcji CSL w 1975 roku do kilku wyścigowych egzemplarzy zainstalowano silnik o mocy 800 KM.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Theme created OMI of
Kyomii Designs
for
BRIX-CENTRAL.tk
.
Regulamin