Obecny czas to Pon 17:13, 10 Lut 2025 |
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Yoshimura Strona Główna
»
Motocykle
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motoryzacja
----------------
Motocykle
Nowości
Prototypy
Young & Old-timer
Technika
Sport
On the road!!
Tapety
Salony, wystawy, zloty...
Kompendium
Car audio
eXtreme machine
Modyfikacje
----------------
Tuning
Virtual Tuning
Hyde Park
----------------
Na speedzie...
Na luzie
Forum
----------------
Regulamin
O forum Yoshimura
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
marty
Wysłany: Pią 12:02, 26 Sty 2007
Temat postu:
chodziło mi o Kawe ZX-6RR. sorry za literówke. może trochę przesadziłem z tym że jest dużo lepsza, ale przewaga jest lekko po stronie Zygzaka. Jeśli chodzi o specyfikacje oczywiście
a co do masy... nie ma co się napinać bo to tylko 1kg różnicy. moc też stoi po stronie ZXa 129KM(95kW).
gwiezdnygsx-r
Wysłany: Pią 6:36, 26 Sty 2007
Temat postu:
marty napisał:
motocykl fajny... ale nie popadajmy od razu w huraoptymizm że najlepszy
bo osiągi stoją jak zawsze po stronie Kawy
a w tym przypadku ZX-6R jest bezkonkurencyjna. przynajmniej jak dla mnie jak i dla statystyków
Marty na początek poczytaj troche o moto a potem pisz,że kawa w klasie Supersport 600 jest dobra.Bo teraz piszesz nie prawde Suzuki oferuje więcej i lepiej.A jeśli chodzi o model 636 to musi walczyć z klasą 750.Mimo 636 cm3 pojemności Jiksa jest lepsza pod względem mocy, masy i osiągów.Sprawdź dokładnie.
marty
Wysłany: Czw 22:18, 25 Sty 2007
Temat postu:
motocykl fajny... ale nie popadajmy od razu w huraoptymizm że najlepszy
bo osiągi stoją jak zawsze po stronie Kawy
a w tym przypadku ZX-6R jest bezkonkurencyjna. przynajmniej jak dla mnie jak i dla statystyków
Gallardo
Wysłany: Czw 20:45, 25 Sty 2007
Temat postu:
motor jak marzenie!motor- prawdziwy morderca!te 116 koników robi wrażenie i przyspieszenie 2,9sek. Takie małe pytanko do Gwiezdnego: czy Ty zawsze wybierasz wszystko co najlepsze w swojej klasie? sadzac po wyborze tej bestii to chyba odpowiedz bedzie twierdzaca...
to zdjęcie przy oceanie jest świetne! pozdrowionka
Maniek
Wysłany: Pon 19:38, 01 Sty 2007
Temat postu:
liczę na ciebie Gwiezdny
motofanka
Wysłany: Pon 19:23, 01 Sty 2007
Temat postu:
gomesh ty egoisto...co ty myslisz ze gwiezdny tylko dla ciebie bedzie paliwo wlewał..ha:D zapomnij..
Gomesh
Wysłany: Pon 19:02, 01 Sty 2007
Temat postu:
Gwiezdny
i jego Marzenie. To tylko kwestia czasu i tyle. Czekam na dzień, w którym tak skromnie po naszej
Metropoli
przewieziesz mnie tak ze 200 km/h chociaż...
Super motor i to się liczy. Nic dodać, nic ująć.
gwiezdnygsx-r
Wysłany: Pon 12:07, 01 Sty 2007
Temat postu:
Ekipo z forum Yoshimury!!!
Gwiezdny was nie zawiedzie i osiągnie swój życiowy cel!!!
motofanka
Wysłany: Pon 9:24, 01 Sty 2007
Temat postu:
ehe..gwiezdny zakochany w swoim wymarzonym sprzecie:D nie powiem bo moto jest sliczny..hehe...no to teraz faktycznie tylko czekac az sie spełni twoje marzenie:P
Maniek
Wysłany: Nie 16:12, 31 Gru 2006
Temat postu:
Czekam na dzień w którym cię ujrzę na G6!!!
gwiezdnygsx-r
Wysłany: Nie 13:58, 31 Gru 2006
Temat postu: Suzuki GSX-R 600 model 2001-2003
W chwili wejścia na rynek w 2001 roku "GSX-R 600" zaskoczył wszystkich swą lekkością - 163 kg suchej masy to rekord w seryjnym motocyklu klasy 600cm3.
Sylwetkę agresywniejszą niż u poprzednika,która wpłynęła na zwiększenie popularności tego modelu w Europie,zauważy nawet motocyklowy laik.Jednak kluczowe dla sukcesu okazały się: masa i silnik najnowszego "GSX-R 600".Wiele rozwiązań konstrukcyjnych zapożyczono z większego i rok starszego,a co za tym idzie sprawdzonego "GSX-R 750".
"Sześćsetka"Suzuki znalazła wielu zwolenników wśród zawodowców,gdyż wraz z drastycznym zmniejszeniem masy (o 11 kg) zwiększono wydajność układu napędowego.Moc na tylnym kole wzrosła z 90 (66) do 103 KM (76kW).Wpłynęło to na znaczne poprawienie osiągów.Inżynierowie Suzuki sprawili,że ich "sześćsetka" 100km/h osiąga w 2,9 s, a jej prędkość maksymalna wynosi aż 263 km/h.
Silnik podobnie jak u konkurentów,to 4-cylindrowa "rzędówka" z 16-zaworowym rozrządem DOHC.Moc znamionowa mierzona na wale korbowym wynosi 116 KM (86 kW) i osiągana jest przy 13 000 obr./min,natomiast moment obrotowy 68 Nm przy 10 800 obr./min.Tak wysokie obroty uzyskano dzięki zmniejszeniu skoku tłoków,a zwiększeniu ich średnicy.Wielotarczowe sprzęgło mokre przenosi napęd na 6-stopniową skrzynię biegów,a ta z kolei na łańcuch typu O-Ring i tylne koło.
W przednim zawieszeniu zastosowano klasyczny, w pełni regulowany widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych aż 45 mm oraz skoku 120 mm.Nowa rama,pomimo że jest lżejsza,ma większą odporność na skręcanie.Tylny wahacz dłuższy od starego o 22 mm z pojedynczym elementem resorująco-tłumiącym "stracił" żebro usztywniające,stał się lżejszy i ma skok 120 mm.Pełna regulacja elementu resorująco-tłumiącego,a dodatkowo regulacjawysokości jego mocowania,pozwalają na takie dostosowanie charakterystyki,by zadowoliła najbardziej wymagających.Skrócenie kadłuba silnika i przesunięcie go do przodu umożliwiło znacznie korzystniejszy rozkład masy,a rozstaw osi wynosi 1400 mm.
Z przodu zastosowano największe w klasie tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm,które współpracują z zaciskami 4-tłoczkowymi.Tylne koło "uzbrojono" w tarczę o średnicy 220 mm i zacisk 2-tłoczkowy.
"GSX-R 600" to motocykl bezkompromisowy,jego podstawowym celem jest zwyciężać na torach,i tak się dzieje.
Suzuki GSX-R 600
Silnik:4-cylindrowy,czterosuwowy,chłodzony cieczą
4-zawory na cylinder o pojemności 599 cm3
Moc maksymalna:
116KM (86kW) przy 13000 obr\min
Maksymalny moment obrotowy:
68Nm przy 10800 obr\min
Zasilanie:elektroniczny wtrysk paliwa
Przełożenie wstępne:koła zębate
Sprzęgło:wielotarczowe mokre
Skrzynia biegów:6-stopniowa,nożna
Przeniesienie na tylne koło:łańcuch zębaty typu O-Ring
Rama:grzbietowa,spawana z profili aluminiowych
Zawieszenie:przód - widelec teleskopowy upside-down o średnicy 45 mm i skoku 120 mm;
tył - wahacz aluminiowy o skoku 120 mm
Hamulce:przód-dwie tarcze o średnicy 320 mm
z zaciskami 4-tłoczkowymi;tył-tarcza o średnicy
220 mm z zaciskami 2-tłoczkowymi
Ogumienie:przód-120\70 ZR 17,tył-180\55 ZR 17
Masa własna:163 kg (188 kg)
Rozstaw osi:1400 mm
Wymiary:2040x715x1135 mm
Wysokość siodła:830 mm
Pojemność zbiornika paliwa:18 l (3,5 l)
Prędkość maksymalna:263km\h
Przyspieszenie 0-100km\h:2,9 s
Zużycie paliwa:5,9l\100km
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Theme created OMI of
Kyomii Designs
for
BRIX-CENTRAL.tk
.
Regulamin