Obecny czas to Śro 16:12, 12 Lut 2025 |
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Yoshimura Strona Główna
»
Motocykle
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motoryzacja
----------------
Motocykle
Nowości
Prototypy
Young & Old-timer
Technika
Sport
On the road!!
Tapety
Salony, wystawy, zloty...
Kompendium
Car audio
eXtreme machine
Modyfikacje
----------------
Tuning
Virtual Tuning
Hyde Park
----------------
Na speedzie...
Na luzie
Forum
----------------
Regulamin
O forum Yoshimura
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Maniek
Wysłany: Pon 19:48, 01 Sty 2007
Temat postu:
Narazie brak fotek... Ale dane obiecujące
gwiezdnygsx-r
Wysłany: Pon 19:41, 01 Sty 2007
Temat postu: Yamaha YZF-R6 model 2001
Yamaha YZF-R6 weszła do sprzedaży w 2001 roku i bardzo dobrze sobie radzi na torach całego świata.
Czterocylindrowa "rzędówka" jest najbardziej wydajną jednostką napędową, która z pojemności 600 cm3 uzyskuje moc maksymalną 120 KM (89 kW) przy 13 000 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 68 Nm przy 11 500 obr./min.Po przekazaniu mocy na tylne koło poprzez wielotarczowe sprzęgło mokre, 6-stopniową skrzynię biegów i łańcuch zębaty, do do efektywnego wykorzystania przez kierowcę pozostają 103 KM (76 kW).
Silnik jest bardzo dynamiczny i szybko osiąga wysokie obroty, rozpędzając pojazd do 100 km/h w 3,1 s.Prędkość maksymalna Yamahy YZF-R6 wynosi 255 km/h. Świetnie zestopniowana i precyzyjnie działająca skrzynia biegów oraz lekko pracujące sprzęgło aż kuszą do tzw. mieszania biegami, a charakterystyka silnika zachęca do coraz szybszej i dynamicznej jazdy.
Podobnie jak przedni widelec (o skoku 130 mm i średnicy 43 mm) oraz przestrzenny aluminiowy wahacz (z pojedynczym elementem resorująco-tłumiącym o skoku 120 mm), także aluminiowa rama grzbietowa jest bardzo sztywna. To konieczne w motocyklu, który musi każdy manewr wykonywać niezwykle precyzyjnie. Mały rozstaw osi (1390 mm) i ostry kąt główki ramy sprawiają, że Yamaha reaguje natychmiast na każde polecenie prowadzącego.
Doświadczony kierowca łatwo "wjeżdża się" w ten motocykl. Geometria podwozia jest niemal idealna, co oznacza, że nie zdarza się, by motocykl zaskoczył nieprzewidywalnym zachowaniem np. trzepotaniem kierownicy. W pełni regulowane zawieszenie, zarówno przednie, jak i tylnie, ułatwia dostrojenie do obciążenia i nierówności nawierzchni.
W parze z dynamiką silnika i jakością prowadzenia idą hamulce. Tradycyjne już dla Yamahy, pochodzące z YZF-R1 podzespoły są sprawdzone i niemal najlepsze na rynku.Zarówno przedni podwójny hamulec tarczowy, o średnicy tarcz 295 mm, z zaciskami 4-tłoczkowymi,jak tylny o średnicy 220 mm, współpracujący z zaciskiem 1-tłoczkowym, są łatwo dozowalne i lekko pracują.
Precyzja prowadzenia tego motocykla i działania każdego podzespołu sprawia, że kierowca czuje się pewnie. Jeśli w głębokim pochyleniu na zakręcie uznamy, że można pojechać jeszcze szybciej, delikatne odkręcanie manetki gazu nie zachwieje równowagi. I odwrotnie, gdy jedziemy zbyt szybko, mamy możliwość precyzyjnego, delikatnego przyhamowania, aby nie wypaść z obranego toru.
Zwiększenie obrotów silnika do odcięcia zapłonu, czyli do 14 000 obr./min, wywoła emocje wzburzjące krew niemal każdemu właścicielowi tego motocykla kalsy Supersport 600.
"YZF-R6" jest nie tylko doskonałym "sportowcem", również dobrze sobie radzi z niezbyt długimi trasami turystycznymi.
Yamaha YZF-R6
Silnik:4-cylindrowy,czterosuwowy,chłodzony cieczą,
4-zawory na cylinder o pojemności 600 cm3
Moc maksymalna:
120KM (89kW) przy 13000 obr\min
Maksymalny moment obrotowy:
68Nm przy 11500 obr\min
Skrzynia biegów:6-stopniowa
Hamulce:przód-dwie tarcze o średnicy 295 mm
z zaciskami 4-tłoczkowymi,tył-tarcza o średnicy 220 mm
z zaciskiem 1-tłoczkowym
Ogumienie:przód-120\70 ZR 17,tył-180\55 ZR 17
Masa własna:168 kg (196 kg)
Rozstaw osi:1380 mm
Wymiary:2025x690x1105 mm
Wysokość siodła:820 mm
Pojemność zbiornika paliwa:17 l
Prędkość maksymalna:255km\h
Przyspieszenie 0-100km\h:3,1 s
Zużycie paliwa:6,0l\100km
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Theme created OMI of
Kyomii Designs
for
BRIX-CENTRAL.tk
.
Regulamin