Obecny czas to Wto 10:07, 11 Lut 2025 |
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Yoshimura Strona Główna
»
Motocykle
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motoryzacja
----------------
Motocykle
Nowości
Prototypy
Young & Old-timer
Technika
Sport
On the road!!
Tapety
Salony, wystawy, zloty...
Kompendium
Car audio
eXtreme machine
Modyfikacje
----------------
Tuning
Virtual Tuning
Hyde Park
----------------
Na speedzie...
Na luzie
Forum
----------------
Regulamin
O forum Yoshimura
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
stanko007
Wysłany: Pią 13:45, 05 Sty 2007
Temat postu:
Piękne motory, ale nie wiem czy ładniejsze od tych pań które je prezentują
motofanka
Wysłany: Pią 13:33, 05 Sty 2007
Temat postu:
Huberciku nie bulwersuj się:)no ja juz powiedziałam ze mi sie taki moto bardzo podoba i nie warto byc uprzedzonym ze wielki to źle sie jeździ..
Gomesh
Wysłany: Czw 23:11, 04 Sty 2007
Temat postu:
Ludzie olejcie te panienki i napiszcie coś o motocyklach... W końcu mamy forum o Motoryzacji... Proszę Was na temat oki...
motofanka
Wysłany: Czw 21:22, 04 Sty 2007
Temat postu:
nie no marty co ty widzisz w palstikowych panienkach na pokaz?
marty
Wysłany: Czw 18:17, 04 Sty 2007
Temat postu:
z tych motorów to najbardziej mi się podobają... panienki na zdjęciach ]:->
motofanka
Wysłany: Czw 15:01, 04 Sty 2007
Temat postu:
jesli chodzi o skrecanie to wierz mi na słowo ze niema z tym problemu..no niewiem..ja bym chciała sie pokazac na czyms takim..
Maniek
Wysłany: Czw 14:37, 04 Sty 2007
Temat postu:
Nie chciałbym tym jeździć po mieście
gwiezdnygsx-r
Wysłany: Czw 9:34, 04 Sty 2007
Temat postu:
Nieprzepadam za nimi z tego powodu, że ich prowadzenie to tak jak ujeżdżanie byka na rodeo!
Jak tym skręcać wogóle? Stylistycznie to mi nawet się podobają, silniki dysponujące olbrzymim momentem obrotowym kuszą do przekręcania manetki. Zaś sztywny tył na polskich drogach się niesprawdza i po 5 km kręgosłup do wymiany
motofanka
Wysłany: Śro 16:52, 03 Sty 2007
Temat postu:
piekne trajeczki:D te moto naprawde robią wrazenie...A jazda na nich..no bomba
Maniek
Wysłany: Pon 19:50, 01 Sty 2007
Temat postu:
Nie przepadam za tego rodzaju moto... Wolę plastiki
Gomesh
Wysłany: Pon 19:32, 01 Sty 2007
Temat postu: Custom Bike
Chciałem poruszyć ten temat tabu jakim niewątpliwie jest
Custom Bike
. Otóż co w nich jest takiego, że zachwycają się nimi ludzie na całym świecie. To nie są zwykłe jednoślady, tylko maszyny od podstaw zrobione na specjalne zamówienia za zajebiście ciężkie pieniądze. Niewątpliwym atutem jest to, że zostają wyprodukowane po jednych sztukach na jakieś wystawy, salony, czy pokazy 2 kółek. U nas w Polsce jest praktycznie nie poruszany ten temat w porównaniu do zachodu, a do USA nam brakuje tyle, że hejjj. To właśnie dzięki Stanom zaczyna się powoli jakaś moda na takie pędzidła. I to dzięki kanałowi Discovery na którym jest emitowany program
"American Chopper The Series"
czyli w wolnym tłumaczeniu Amerykański czoper. Ukazuje on nam rodzinne przedsiębiorstwo założone przez ojca i syna w Orange County, 80 mil od Nowego Jorku gdzie są produkowane te arcydzieła. Firma została zarejestrowana jako biznes w 1999 roku i rozwinęła się z zakładu wyrobów stalowych - Orange County Ironworks, założonego przed 30 laty przez Paula Teutula seniora, zapalonego motocyklistę, zajmującego się konstrukcją własnych chopperów. OCC (
Orange County Choppers
) weszło na rynek autorskich motocykli na wystawie Daytona Biketoberfest w 1999 roku klasycznym chopperem True Blue, który powstał w piwnicy domu Paula seniora. Dzisiaj firma Orange County Choppers za swoje maszyny zbiera same pochwały i cieszy się na całym świecie dużym uznaniem. W 2002 roku magazyn “American Iron” umieścił OCC na liście 12 najlepszych konstruktorów. Również w wydanej w listopadzie 2003 roku książce pt. “Haute Motor: The Art of the Chopper” (Motory z klasą: Sztuka tworzenia chopperów) OCC znalazł się wśród 19 najlepszych budowniczych motocykli. Motocykle OCC zdobiły okładki wielu magazynów, w tym “American Iron”, francuskiego “Freeway”, norweskiego “Norsk Biker Journal” i amerykańskiego “Street Choppera”. Poza tym Spider Bike znalazł się w grupie trzech maszyn, które wybrano na światowej wystawie Rats Hole Custom Show w Daytona na Florydzie do odbycia podróży (całkowicie opłaconej) do Niemiec na jedną z największych wystaw samochodowo-motocyklowych na świecie, a i jeszcze jeden malutki drobiazg... Roczna produkcja motocykli wynosi 150 maszyn
Szczerze mówiąc dla mnie to są dzieła sztuki na kołach. Jestem więcej niż pewny że wielu z was czytających ten artykuł powie, że to lipa a nie motocykle. Na tor się nie nadają, zero agresywności w wyglądzie itd. Ale moi drodzy nie o to w nich chodzi. Customy mają właśnie takie być. Nimi się człowiek lansuje powoli mknąc po bulwarach dużych miast i delektuje się samym
krujzingiem
...
Poniżej zamieszczam dwie perełki (
Orange County Choppers
) wielkokrotnie nagradzane na całym śwecie. Pierwszą z nich jest
"Czarna Wdowa"
zaprojektowana i wykonana w całości przez syna właściciela Paul'a Teutula juniora na prestiżowy konkurs, w którym notabene zajeła 1 miejsce...
A to cacuszko zostało zlecone za bagatelną kwotę do zaprojektowania i wykonania na potrzeby filmu
"Ja Robot"
Nie muszę chyba dodawać, że po odbiór przyjechał sam odtwórca głównej roli czarnoskóry Will Smith.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Theme created OMI of
Kyomii Designs
for
BRIX-CENTRAL.tk
.
Regulamin