Obecny czas to Śro 18:52, 12 Lut 2025 |
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Yoshimura Strona Główna
»
Motocykle
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motoryzacja
----------------
Motocykle
Nowości
Prototypy
Young & Old-timer
Technika
Sport
On the road!!
Tapety
Salony, wystawy, zloty...
Kompendium
Car audio
eXtreme machine
Modyfikacje
----------------
Tuning
Virtual Tuning
Hyde Park
----------------
Na speedzie...
Na luzie
Forum
----------------
Regulamin
O forum Yoshimura
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Maniek
Wysłany: Pon 19:43, 01 Sty 2007
Temat postu:
Gdybym miał ten motor to bym dnia nie pożył... Morderca...
motofanka
Wysłany: Pon 19:28, 01 Sty 2007
Temat postu:
gomesh dokładnie...nie chodzi o to zeby zrobic czołga z silnika w motocyklu tylko zmodyfikowac go tak żeby z kazdej strony przezentował sie co najmniej dobrze:D
Gomesh
Wysłany: Pon 19:17, 01 Sty 2007
Temat postu:
Yamaha
sama w sobie jest wypasiona. Niektórym to jednak nie wystarcza i inwencja twórcza kogoś jest godna podziwu. Właściciel tego motocykla pokazał, że potrafi dopieścic swoją Yamahe. Dokładając do FZR'a sprężarkę firmy
Garett
dodał jej kopa. Dobrze, że dzięki zwiększeniu mocy nie popsuł strony wizualnej wyglądu, co często się zdarza...
gwiezdnygsx-r
Wysłany: Pon 12:34, 01 Sty 2007
Temat postu: Yamaha FZR 1000 Turbo
Yamaha FZR 1000 Turbo
Jeśli szaleć to bez granic i doskonałym tego przykładem jest ten FZR wyposażony w turbosprężarkę Garretta, niezapomniano również o stronie estetycznej. Motyckl przyspiesza niczym pocisk wystrzelony z pistoletu!!!
Przeprowadzone modyfikacje:
- usunięte wszelkie niedoskonałości głowicy
- seryjny wał i korbowody
- racingowe owiewki z GSXRa 1000 2002
- przedłużony wahacz z możliwością regulacji względem seryjnego rozstawu od 0 do 4 cali
- seryjne gaźniki z Dynojetami
- regulator ciśnienia Malpassi
- turbo Garrett Gt17 dmuchające 0,6 bara
- intercooler domowej produkcji
- pompa paliwa 4bar Bosch
- 2mm podkładka zmniejszająca kompresję
Motocykl został shamowany, przy doładowaniu 0,4bar osiągnięto 187 koni na kole, co oznacza przyrost mocy rzędu 60 koni, a docelowo motocykl ma śmigać na 0,8bara!!!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Theme created OMI of
Kyomii Designs
for
BRIX-CENTRAL.tk
.
Regulamin