Obecny czas to Czw 18:33, 23 Sty 2025 |
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Yoshimura Strona Główna
»
Tuning
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motoryzacja
----------------
Motocykle
Nowości
Prototypy
Young & Old-timer
Technika
Sport
On the road!!
Tapety
Salony, wystawy, zloty...
Kompendium
Car audio
eXtreme machine
Modyfikacje
----------------
Tuning
Virtual Tuning
Hyde Park
----------------
Na speedzie...
Na luzie
Forum
----------------
Regulamin
O forum Yoshimura
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gomesh
Wysłany: Sob 22:28, 24 Mar 2007
Temat postu:
owszem, widziałem go dokładnie w Automaniaku MAX przez tym gruntownym tuningiem, więc rzeczywiście goście zrobili kawał dobrej roboty.
Gallardo
Wysłany: Sob 15:28, 24 Mar 2007
Temat postu:
Gomesh wrzuciłam te fotki i mowie "cholera to nie ten samochód". Nieźle sie potem uśmiałam jak marty napisał ze "moj samochód" mu sie bardziej podoba
to rzeczywiście jeden i ten sam hehe
Gomesh
Wysłany: Sob 12:45, 24 Mar 2007
Temat postu:
no jasne <hahaha>
marty
Wysłany: Pią 17:20, 23 Mar 2007
Temat postu:
może zauważyłem
tylko hoziło mi o to że te fotki bardziej mi się podobają
tym bardziej że lubię takie szczególiki jak choćby audio
gwiezdnygsx-r
Wysłany: Śro 10:42, 21 Mar 2007
Temat postu:
Lubię dobry tuning a ta Honda jest tego doskonałym przykładem! Śliczny wygląd na zewnątrz,dobry silnik,świetne audio i ciekawe wnętrze z chęcią stałbym się właścicielem takiego samochodu. To chyba jeden z nielicznych samochodów poddanych modernizacji w którym bym nic nie zmienił
Gomesh
Wysłany: Śro 0:16, 21 Mar 2007
Temat postu:
Marty a nie zauważyłeś czegoś może ?????????????????????
Przecież to ten sam samochód tylko w żółtej barwie a co za tym idzie jest przed malowaniem. Popatrz na dach ... on jest nadal żółciutki tak jak i tylna klapa a fotki z mojego tematu sa już pomarańczowe z szarym dachem, maską jak i klapą ! Czyli wersja FINALNA.
marty
Wysłany: Wto 20:33, 20 Mar 2007
Temat postu:
no więc bez urazy Gomesh ale wybrałbym furę z fotek Gallardo. 'troszkę' bardziej mi się podoba
Gallardo
Wysłany: Wto 16:33, 20 Mar 2007
Temat postu:
Gomesh
Wysłany: Wto 0:43, 20 Mar 2007
Temat postu:
Jasne zniecierpliwością poczekamy na nie.
Gallardo
Wysłany: Pon 21:05, 19 Mar 2007
Temat postu:
powinnam je mieć na dysku więc jak znajde kilka chwil to wrzucę na forum! Przede wszystkim współpraca
Gomesh
Wysłany: Pon 11:54, 19 Mar 2007
Temat postu:
Pewnie Gallardo jak tylko posiadasz coś na temat tej Hani to Proszę Cię bardzo o zamieszczenie tutaj. Zawsze to jakieś większe urozmaicenie a oto na dokładnie chodzi.
Gallardo
Wysłany: Sob 22:10, 17 Mar 2007
Temat postu:
miałam napisac o tej Hani... ale nie wchodzilam Ci w paradę, bo wiedzialam ze Ty sie na tym najlepiej znasz:) jesli chcesz to moge dodac kilka zdjec do tego tematu. Jak dla mnie bomba:D, samochod jak sie patrzy
Lena
Wysłany: Sob 19:03, 17 Mar 2007
Temat postu:
Nie przepadam za takimi samochodami, ale ten akurat podoba mi się. Widać w Polsce są sepece od tego typu przeróbek.
Gomesh
Wysłany: Sob 17:04, 17 Mar 2007
Temat postu: Honda Civic V
Ten tuning poprostu musiał się udać. Plan był prosty, otóż Hania miała zostać bardzo grubo przerobiona przez najlepsze firmy tuningowe w Polsce ponieważ była główną nagrodą w konkursie organizowanym przez
Automaniaka Max i TVN Turbo.
Wnętrze to kubły
Bimarco
obszyte dwukolorową skórą w
Javie Car Design
, która zajął się również otapicerowaniem na nowo całego wnętrza. Boczki w pomarańczowo-szarym odcieniu mieszczą głośniki systemu car audio i podświetlaną na czerwono "
listę płac
". Po każdym otwarciu drzwi z daleka widać świecące loga firm wspierających projekt. Tylna kanapa powtarza kontrastowe barwy siedzeń przednich, a w tylnych boczkach znalazły się ekrany umilające podróże. Trzeba tylko dość głośno nastawiać dźwięk, bo przelotowy wydech daje o sobie znać donośnym warczeniem. Teraz potrzebne są już tylko odchylane przednie fotele, żeby na tylną kanapę można było się w ogóle dostać.
Tuning mechaniczny zdziebko ospałego
1.3
nie przedstawiał sensu więc w Warszawskiej firmie Tomson od razu wzięto się za konkrety, czyli przekładkę silnika
1.6 VTEC
(nie VTI więc brak 160 rumaków) o mocy
125 KM
. Ze stożkowym dolotem K&N i usprawnionym wydechem, silnik bardzo dobrze radzi sobie z napędzaniem Civa, zwłaszcza na wyższych obrotach, które po prostu uwielbia. Nie wspominając już nawet o hałasie, generowanym przez włączony
VTEC
powyżej 5000 obrotów. Nawet dużo szersze felgi z oponami
Goodyear F1 205/40 R17
nie osłabiają przyspieszenia, choć wymagają sporo skupienia od kierowcy: na polskich ulicach auto "
chodzi
" po koleinach, zdecydowanie nie lubi dziur i staje się dość podsterowne. Sztywne zawieszenie Koni, niczym sonar, ze szczegółami opisuje nam wszystkie ubytki w drodze. Jednak czarne fele Dotz prezentują się bezbłędnie i miejmy nadzieję, że jak najdłużej wytrzymają trudy eksploatacji obniżonego auta w warunkach niemalże off-roadowych.
W
A. G. Tuning
stylizowano pojazd co gwarantowało ogromny sukces. Komplet zderzaków, progów i bardzo udane połączenie lakieru szarego z fluoryzującym pomarańczem wyróżnia Civica na kilometr. Można było oczywiście pójść w stronę JDM i poprzestać na kultowych felgach, czy pomarańczowych kierunkowskazach, ale wtedy "
show
" ograniczałby się do niewielkiej grupki zagorzałych fanów tematu. A chodziło wszak o to, żeby za Hondą obejrzał się każdy. Mimo że styl amerykańskiego "
import tunera
" nieco stracił na popularności, takie przebudowy będą zawsze się bronić ze względu na wysoką jakość przeróbek i zawsze trafione pomysły. Wygładzona tylna klapa i lampy z czarnym tłem zarówno z przodu, jak i z tyłu ostatecznie przekonują wszystkich, że mamy do czynienia z najgorętszym "
importem
" w mieście.
Car audio montowano we Wrocławskim zakładzie
Extreme Car Audio
, jako przedstawiciel
JBL
, doposażył Civica w sprzęt grający tej właśnie firmy, znanej z bezlitosnego i agresywnego brzmienia. Trzy ekrany w kabinie (jeden pośrodku deski rozdzielczej w stacji multimedialnej
Panasonic
i dwa z tyłu), dwa zestawy głośnikowe i para subwooferów z tyłu, gwarantują zabawę nasyconą decybelami na wysokim poziomie....
I tak autko zostało Japońskim przecinakiem na ulicy...
(
szkoda, że moja tak nie wygląda
...
)
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Theme created OMI of
Kyomii Designs
for
BRIX-CENTRAL.tk
.
Regulamin