Obecny czas to Czw 18:30, 23 Sty 2025 |
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Yoshimura Strona Główna
»
Motocykle
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motoryzacja
----------------
Motocykle
Nowości
Prototypy
Young & Old-timer
Technika
Sport
On the road!!
Tapety
Salony, wystawy, zloty...
Kompendium
Car audio
eXtreme machine
Modyfikacje
----------------
Tuning
Virtual Tuning
Hyde Park
----------------
Na speedzie...
Na luzie
Forum
----------------
Regulamin
O forum Yoshimura
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Lena
Wysłany: Wto 21:03, 13 Mar 2007
Temat postu:
Bardzo ładny a wizualnie przypomina mi motor tego posła, co ma Aguste.
Gomesh
Wysłany: Pon 21:12, 12 Mar 2007
Temat postu:
Wizualnie rzeczywiście odbiega od swoich poprzedników, ale generalnie nie jest zle. Widać nie tylko samochody ulegają deski kreślarskiej i stają się statkami kosmicznymi. Osobiście wole Honde CBR z '06 ale ten GSX-R też jest niczego sobie.
Gallardo
Wysłany: Pon 20:30, 12 Mar 2007
Temat postu:
rzeczywiście ten tłumik jest kosmiczny i wolałam starsza wersje wielkiej rury podgiętej do góry a nawet te montowane w motosyklach Yamahy czyli pod siedzeniem. ale Gwiezdny wszystko przeciez mozna sobie zmienić sthil napewno tu pomoże
gwiezdnygsx-r
Wysłany: Pon 20:16, 12 Mar 2007
Temat postu:
Jako miłośnik motocykli marki Suzuki muszę przyznać iż prezentowany model jak dla mnie stylistycznie odbiega trochę za bardzo w przyszłość. Jestem przywiązany do tłumików z prawej strony a tu go niema jest pod spodem
Silnik natomiast to prawdziwy majstersztyk i kocham te motocykle za fantastyczne jednostki napędowe
Ja będe starał się kupić GSX-R 600 z lat 2000-2003 to mój wymażony pupilek
Gallardo
Wysłany: Pon 19:56, 12 Mar 2007
Temat postu: Suzuki GSX-R 600 z 2006 roku
Musimy troszkę pomyśleć o serwisie MOTOCYKLE i dlatego wyszukałam ciekawe dane na temat GSX-R 600 z 2006
oceńcie sami czy zmienił się na plus...
GSX-R 600/750/1000 najwyższa technika, najnowsze technologia oraz niespotykane osiągi to cechy które charakteryzują legendarną serię motocykli GSX-R. Począwszy od pierwszego modelu z 1985 roku GSX-R wskazują kierunki rozwoju maszyn sportowych. Najbliższy, najbardziej zbliżony wyczynowym, produkowany seryjnie motocykl - to charakteryzuje całą legendarną już serię GSX-R. Stworzony dla prawdziwych miłośników sportu.
Dane Techniczne:
Model - GSX-R 600
Typ silnika - 4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa - 599 cm3
Średnica x skok tłoka - 67.0 mm × 42.5 mm
Moc maksymalna - 120 KM (128 KM z SRAD) przy 13000 obr/min
Moment obrotowy - 69,6 Nm przy 108000 obr/min
Układ zasilania - wtrysk paliwa
Rozrusznik - elektryczny
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna - 255 km/h
Długość całkowita - 2055 mm
Szerokość całkowita - 715 mm
Wysokość całkowita - 1150 mm
Masa suchego pojazdu - 161 kg
Zawieszenie
Przednie: odwrócony widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe, pełna regulacja napięcia wstępnego sprężyny, tłumienia dobicia i tłumienia odbicia
Tylne: wahacz wleczony, tłumienie olejowe, 7-stopniowa regulacja napięcia wstępnego i 4-stopniowa regulacja tłumienia
Hamulce przód / tył - podwójny tarczowy / tarczowy
Opony
Przednie: 120/70 ZR17 M/C 58W
Tylne: 180/55 ZR17 M/C 73W
Zbiornik paliwa - 17 L
Nowe cechy
1. Nowe kolory i wzornictwo (CT5, AVC).
2. Nowe wzornictwo (LR5, YEC).
3. Reflektor zostaje wyłączony podczas naciskania przycisku uruchamiającego rozrusznik.
Kluczowe cechy
1. Rzędowy silnik czterosuwowy, czterocylindrowy, chłodzony cieczą, z rozrządem DOHC, 16 zaworowy o pojemności 599 cm3 z nowoczesnymi rozwiązaniami, wtryskiem paliwa oraz systemem sterującym pracą silnika dostarczają dużego momentu obrotowego w średnim i wysokim zakresie obrotów. Silnik ma zwartą i lekką konstrukcje.
2. Otwory wentylacyjne pomiędzy cylindrami zmniejszają opory tarcia tłoków zwłaszcza przy wysokich obrotach, zwiększając moment obrotowy jednocześnie zmniejszając ciężar silnika.
3. Zwarta i wydajna konstrukcja komór spalania, wysoki stopień sprężania, ostry kąt gniazd zaworów, płaskie denka tłoków i prosty kolektor dolotowy.
4. Lekkie tytanowe zawory pozwalają użyć sprężyn o mniejszej sztywności i są otwierane przez lekkie drążone wałki rozrządu co pozwala zwiększyć dokładność pracy silnika zwłaszcza w zakresie wysokich obrotów.
5. Innowacyjny cyfrowy układ wtrysku paliwa z dwoma przepustnicami (SDTV) z drugą przepustnica sterowana przez komputerowy system sterowania praca silnika przyczynia się do zwiększonego momentu obrotowego , w średnim i wysokim zakresie obrotów najczęściej używanych na torze wyścigowym.
6. System podnoszenia obrotów jałowych (AFIS) ułatwia rozruch zimnego silnika.
7. Jednostka sterująca pracą silnika (ECM) z 32-bitowym procesorem (CPU) i 8 mapami do obliczania dawki wtrysku i ustawienia zapłonu kontroluje prace silnika.
8. Układ wydechowy 4 w 2 w 1 ze stali nierdzewnej. Lekki tłumik z tytanu i aluminium.
9. System pulsacyjnego dotrysku powietrza Suzuki (PAIR) pozwala spalić nie spalone węglowodory i pomaga zredukować emisję spalin. Modele przeznaczone na rynek europejski są również wyposażone w reaktor katalityczny oraz spełniają normy emisji EURO 2.
10. Rama dwu belkowa wykonana ze stopu aluminium składa się z elementów wytłoczonych cechuje się dużą sztywnością, ułatwia wyczucie pojazdu podczas hamowania i jazdy w zakręcie.
11. Wyróżniające się nadwozie z agresywnym wyglądem i znakomitymi właściwościami aerodynamicznymi.
12. Pionowo umocowane reflektory : światła długie na górze i światła krótkie na dole pozwalają na przesunięcie kanałów dolotowych tak, aby w pełni wykorzystać napierające powietrze w celu lepszego napełnienia cylindra i zwiększenia osiągów.
13. Widelec typu upside-down o średnicy kolumn 43 mm i tylny amortyzator ze zbiorniczkiem wyrównawczym maja pełną regulację.
14. 17-calowe przednie i tylne opony radialne na aluminiowych kołach.
15. Sprawdzone na torze wyścigowym radialne cztero tłoczkowe zaciski przednie mają większą sztywność i poprawiają efektywność hamowania. Przednia pompa hamulcowa radialna Nissin.
16. Światła tylne i światła stopu w technologii LED. Mniejsze światła kierunkowskazów o zmienionym kształcie.
17. Deska rozdzielcza zawiera analogowy obrotomierz z czarna tarcza i z silniczkiem krokowym, ciekłokrystaliczny wyświetlacz wskazań prędkościomierza, licznika kilometrów, licznika okresowego i zegara. Lampka obrotów zapala się w momencie osiągnięcia ustawionej prędkości obrotowej. Możliwość ustawienia z krokiem 500 obrotów na minutę.
i co o tym sądzicie? mnie sie podoba!
a oto kilka foteczek:
thx for
www.motocykle.slask.pl
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Theme created OMI of
Kyomii Designs
for
BRIX-CENTRAL.tk
.
Regulamin