Obecny czas to Czw 14:31, 23 Sty 2025 |
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Yoshimura Strona Główna
»
Tuning
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motoryzacja
----------------
Motocykle
Nowości
Prototypy
Young & Old-timer
Technika
Sport
On the road!!
Tapety
Salony, wystawy, zloty...
Kompendium
Car audio
eXtreme machine
Modyfikacje
----------------
Tuning
Virtual Tuning
Hyde Park
----------------
Na speedzie...
Na luzie
Forum
----------------
Regulamin
O forum Yoshimura
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gallardo
Wysłany: Śro 17:07, 14 Mar 2007
Temat postu:
niezgadzam sie z lucasem! Polacy też mają swoj styl - mixturę innych stylów
Lena zapomniała albo może nie zna jeszcze stylu tunningu wiejskiego...chłopcy będą wiedzieć o co chodzi...
lucas
Wysłany: Wto 21:36, 13 Mar 2007
Temat postu:
Gratuluje wiedzy i chęci w klasyfikowaniu:) Patrząc na nasze ulice powinno się dodać jeszce styl polski, a raczej bezstyl:)
Gomesh
Wysłany: Pon 21:20, 12 Mar 2007
Temat postu:
No no pogratulować !!
Prawdziwie profesjonalna klasyfikacja strefy tuningu. Osobiście wybieram tylko Import tunera i JDM. Nie pytajcie dlaczego akurat te 2 style.
Gallardo
Wysłany: Pon 20:24, 12 Mar 2007
Temat postu:
Lena jesteś wielka! i podziwiam Cie za wiedzę jaką posiadasz! dzieki temu artykułowi taki mało obyty w świecie tunningu ludek jak ja mógł sie czegoś dowiedzieć więcej
wiesz ja nie klasyfikuje samochodów pod wzgledem przynalezności do jakiejs grupy (bo szczerze mowiąc posługuję sie swoim instynktem jesli chodzi o ta strone samochodów) ale dobrze jest wiedziec ze coś takiego istnieje! jeszcze raz wielkie dzieki!
marty
Wysłany: Pon 19:49, 12 Mar 2007
Temat postu:
to ja poproszę DUBa i francuza
zrobić na swojej bazie i podrzucić do mnie. adres podam w mailu
gwiezdnygsx-r
Wysłany: Pon 19:47, 12 Mar 2007
Temat postu:
Stworzyłaś bardzo ciekawy temat dzięki któremu nasi forumowicze będą mogli uzupełnić swoje tuningowe braki. Osobiście podoba mi się
Wszystko jest opis,model i fotka i tak ma być
Podsumowywując trafiłaś w 10-tkę z tym tematem!!!
Lena
Wysłany: Pon 19:05, 12 Mar 2007
Temat postu: Leksykon Stylów Tuningowych.
CULT:
Wszyscy chyba widzieliśmy kiedyś fotki z jakiegoś niemieckiego zlotuVW w Worthersee czy Luckau. Tam króluje cult - style. Niemcy kochają swoje stare Volkswageny w szczególności z przełomu lat 70 i 80. Obowiązkowymi elementami stylu cult są: dodatki retro (malutkie chromowane lusterka i chromowany bagażnik dachowy ze starą walizką), 13 calowe felgi z dużym rantem, obniżenie na kompletną glebę i jak najczystrzy wygląd zewnętrzny (zero spojlerów). Często dorzuca się też sporo gadzetów z epoki i naklejki cultowej kompanii naftowej 76 Union. Silnik powinien być tak czysty jakby go właśnie wyprodukowali.
Styl popularny:
- Niemcy
- Austria
Ulubiona baza:
- VW Golf Mk1
STYL ANGIELSKI:
Małe samochodziki miejskie z dawką tuningu pozwalajacą na przerobienie kilku sporych limuzyn. Ogromne zderzaki i progi, poszeżenia, 20 calowe felgii, no i przede wszystkim porozbierane dziewczyny bo bez " babes " nie ma w ogóle tuningowych samochodów.
Styl popularny:
- tylko Wielka Brytania
Ulubiona baza:
- Citroen Saxo
STYL FRANCUSKI:
Bierzemy Peugeota 206 i robimy coś na wzór wozu pancernego, tylko w jasnym kolorze. Im mniej finalna wersja będzie przypominać orginał tym lepiej. W szczególności cenione są bodykity: zderzaki z wielkimi wlotami i masywnymi błotnikami. Okulary na reflektory, siatki w zderzaku ?? wszystko się przyda. Tylko gorzej jest z tuningiem mechanicznym bo niebardzo coś tam dłubią. W tym stylu podobni są Hiszpanie.
Styl popularny:
- Belgia
- Francja
- Szwajcaria
Ulubiona baza:
- Peugeot 206
STYL HISZPAŃSKI:
Nie istnieje nic takiego czego nie mozna zamontować do autka. Hiszpanie nade wszystko kochają tuning optyczny, a ich specjalnością są lakiery. Im bardziej finezyjne tym lepiej. Nie ma czegoś takiego jak jednolita koncepcja wozu, a w modzie są chromowane felgi i beżowa skóra.
Styl popularny:
- Hiszpania
- Włochy (częściowo)
Ulubiona baza:
- auta kompaktowe (Seat Ibiza, Leon)
GERMAN STYLE:
Cokolwiek byle nisko, szeroko, i czysto. Jednym słowem tuning z finezją i sterylnością na maxa. Niemcy kochają felgi o rancie tak szerokim, że można kłaść telefony komórkowe bez żadnych problemów. Nie przepadają natomiast za wymyślonymi bodykitami. Niemiecki styl to też poważne obniżenie auta ponad 10 centymetrów co robi wrażenie.
Styl popularny:
- Niemcy
- Austria
- Polska
Ulubiona baza:
- dowolna... od Passata do Celiki
RESTO:
Skrót od " Restoration " czyli poprostu odrestaurowanie. Wiadomo, że autko powinno być zawsze jak nowe, więc szyje się nowe tapicerki, chromuje felgi, zarzuca się nowy lakier. Oglądanie amerykańskiego Muscle Cara w stanie fabrycznym potrafi zostawić niezłe wrażenie.
Styl popularny:
- na całym świecie
Ulubiona baza:
- auta starsze niż 20 lat.
DRAGSTER:
Wygląda jak normalny samochód w rzeczywistości jest potworem zdolnym przejechać 1/4 mili w niecałe 8 sekund. Przeważnie zakłada się karoserię z laminatu i ogromne tyle koła o szerokości 400 mm lub szersze. Samochody tego typu nie nadają się do jazdy codziennej, na ulicy. Podczas zawodów wyposaża sie je w spadochron do hamowania i wózek z małymi kółkami.
Styl popularny:
- USA
- Australia
Ulubiona baza:
- to zależy... i Mercedes 500 SL, Toyota Starlet z 1981 r. nie ma regóły.
JDM:
Delikatny tuning, najczęściej z jednolitym kolorem, i chromowanymi felgami o rozsądnych rozmiarach. Kluczem do sukcesu tego stylu są smakowe dodatki takie jak nazwy kultowych japońskich producentów akcesoriów tuningowych. Siedzenia Bride, bodykit Blitz, opony Falken, pasy bezpieczeństwa Takata i osprzęt HKS.
Styl popularny:
- Japonia
- USA
- do pewnego stopnia Europa
Ulubiona baza:
- Wszystkie auta Japońskie
IMPORT TUNER:
Ten styl można zaobserwować w filmach typu " Szybcy i wściekli", " Za szybcy i Za Wściekli ". Do tego auta muszą pochodzić z Japoni a do tego ostry lakier, felgi czarne i polerowanym rantem. Idealnie do tego nadaje się tylko HONDA.
Styl popularny:
- USA
- od niedawna Europa
Ulubiona baza:
- Honda Civic
- Mitsubishi Eclipse
- Toyota Supra
DRIFT MACHINE/D1:
Niekwestionowanymi mistrzami i wynalazcami zabawy w " latanie bokiem " są Japończycy. Tam też odbywają sie zawody serii D1 Challenge. Wygląd to bardzo dużo naklejek. Maszyny mają tylny napęd i wybebeszone wnętrze.
Styl popularny:
- Japonia
- USA
Ulubiona baza:
- Nissan 200 SX
- Nissan Skyline
- Toyota Corolla AE86
HOD ROD:
Klasyka klasyki tuningu, czyli zabytkowe auta amerykańskie z lat 1920-1950. Mają ogromne silniki V8 powinny być odsłonięte oczywiście, tylne koła znacznie większe niż przednie, a dach maksymalnie obniżony. Malowanie to płomienie na masce.
Styl popularny:
- USA
Ulubiona baza:
- Ford T
- Ford A
- Willys
- '39 Mercury
LOWRIDER:
Styl prosto z Meksyku. Autka mją pneumatyczne zawieszenia dzięki którym można opuszczać i bawić się do woli w taniec i podskakiwanie. Do tego stosuje się felgi 13 i 14 calowe tylko szprychowe z białym paskiem oponki.
Styl popularny:
- USA
- troszkę Europa
Ulubiona baza:
- Chevrolet Impala z 1963-1964 r.
DUB:
Czyli na bogato. Samochody mają ogromne chromowane felgi, wnętrza w jasnej skórze, i wszelakie elementy które mają za zadanie pokazać, że właściciel jest obrzydliwie bogaty. Wnętrze wysadzane jest złotem i kamieniami szlachetnymi także.
Styl popularny:
- wśród raperów i handlarzy narkotyków
Ulubiona baza:
- Chrysler 300 C
- Wszelakie SUV-y
BLING BLING:
Sa to SUV-y z kołami o rozmiarze około 26 cali. Potężną elektrownią w bagażniku i pneumatycznym zawieszeniu. Jedynym czynnikiem decydującym o potędzę tuningu jest kasa... Im więcej tym lepiej. Tutaj nie ma świętości: Lambo doory w Ferrari, Spinery w Rollsie. 28 calowe felgi i 18 ekranów w Hummerze to lightowy projekt.
Styl popularny:
- Zachodnie wybrzeże w USA
Ulubiona baza:
- Hummer H2
- Escalade
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Theme created OMI of
Kyomii Designs
for
BRIX-CENTRAL.tk
.
Regulamin