Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gwiezdnygsx-r
Administrator
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gałkowice Nowe
|
Wysłany: Nie 13:58, 31 Gru 2006 Temat postu: Suzuki GSX-R 600 model 2001-2003 |
|
|
W chwili wejścia na rynek w 2001 roku "GSX-R 600" zaskoczył wszystkich swą lekkością - 163 kg suchej masy to rekord w seryjnym motocyklu klasy 600cm3.
Sylwetkę agresywniejszą niż u poprzednika,która wpłynęła na zwiększenie popularności tego modelu w Europie,zauważy nawet motocyklowy laik.Jednak kluczowe dla sukcesu okazały się: masa i silnik najnowszego "GSX-R 600".Wiele rozwiązań konstrukcyjnych zapożyczono z większego i rok starszego,a co za tym idzie sprawdzonego "GSX-R 750".
"Sześćsetka"Suzuki znalazła wielu zwolenników wśród zawodowców,gdyż wraz z drastycznym zmniejszeniem masy (o 11 kg) zwiększono wydajność układu napędowego.Moc na tylnym kole wzrosła z 90 (66) do 103 KM (76kW).Wpłynęło to na znaczne poprawienie osiągów.Inżynierowie Suzuki sprawili,że ich "sześćsetka" 100km/h osiąga w 2,9 s, a jej prędkość maksymalna wynosi aż 263 km/h.
Silnik podobnie jak u konkurentów,to 4-cylindrowa "rzędówka" z 16-zaworowym rozrządem DOHC.Moc znamionowa mierzona na wale korbowym wynosi 116 KM (86 kW) i osiągana jest przy 13 000 obr./min,natomiast moment obrotowy 68 Nm przy 10 800 obr./min.Tak wysokie obroty uzyskano dzięki zmniejszeniu skoku tłoków,a zwiększeniu ich średnicy.Wielotarczowe sprzęgło mokre przenosi napęd na 6-stopniową skrzynię biegów,a ta z kolei na łańcuch typu O-Ring i tylne koło.
W przednim zawieszeniu zastosowano klasyczny, w pełni regulowany widelec teleskopowy o średnicy rur nośnych aż 45 mm oraz skoku 120 mm.Nowa rama,pomimo że jest lżejsza,ma większą odporność na skręcanie.Tylny wahacz dłuższy od starego o 22 mm z pojedynczym elementem resorująco-tłumiącym "stracił" żebro usztywniające,stał się lżejszy i ma skok 120 mm.Pełna regulacja elementu resorująco-tłumiącego,a dodatkowo regulacjawysokości jego mocowania,pozwalają na takie dostosowanie charakterystyki,by zadowoliła najbardziej wymagających.Skrócenie kadłuba silnika i przesunięcie go do przodu umożliwiło znacznie korzystniejszy rozkład masy,a rozstaw osi wynosi 1400 mm.
Z przodu zastosowano największe w klasie tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm,które współpracują z zaciskami 4-tłoczkowymi.Tylne koło "uzbrojono" w tarczę o średnicy 220 mm i zacisk 2-tłoczkowy.
"GSX-R 600" to motocykl bezkompromisowy,jego podstawowym celem jest zwyciężać na torach,i tak się dzieje.
Suzuki GSX-R 600
Silnik:4-cylindrowy,czterosuwowy,chłodzony cieczą
4-zawory na cylinder o pojemności 599 cm3
Moc maksymalna:
116KM (86kW) przy 13000 obr\min
Maksymalny moment obrotowy:
68Nm przy 10800 obr\min
Zasilanie:elektroniczny wtrysk paliwa
Przełożenie wstępne:koła zębate
Sprzęgło:wielotarczowe mokre
Skrzynia biegów:6-stopniowa,nożna
Przeniesienie na tylne koło:łańcuch zębaty typu O-Ring
Rama:grzbietowa,spawana z profili aluminiowych
Zawieszenie:przód - widelec teleskopowy upside-down o średnicy 45 mm i skoku 120 mm;
tył - wahacz aluminiowy o skoku 120 mm
Hamulce:przód-dwie tarcze o średnicy 320 mm
z zaciskami 4-tłoczkowymi;tył-tarcza o średnicy
220 mm z zaciskami 2-tłoczkowymi
Ogumienie:przód-120\70 ZR 17,tył-180\55 ZR 17
Masa własna:163 kg (188 kg)
Rozstaw osi:1400 mm
Wymiary:2040x715x1135 mm
Wysokość siodła:830 mm
Pojemność zbiornika paliwa:18 l (3,5 l)
Prędkość maksymalna:263km\h
Przyspieszenie 0-100km\h:2,9 s
Zużycie paliwa:5,9l\100km
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Maniek
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gałkowice Nowe
|
Wysłany: Nie 16:12, 31 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Czekam na dzień w którym cię ujrzę na G6!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
motofanka
Honda Civic
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosolandia:D
|
Wysłany: Pon 9:24, 01 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
ehe..gwiezdny zakochany w swoim wymarzonym sprzecie:D nie powiem bo moto jest sliczny..hehe...no to teraz faktycznie tylko czekac az sie spełni twoje marzenie:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
gwiezdnygsx-r
Administrator
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gałkowice Nowe
|
Wysłany: Pon 12:07, 01 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ekipo z forum Yoshimury!!!
Gwiezdny was nie zawiedzie i osiągnie swój życiowy cel!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Gomesh
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gałkowice Nowe
|
Wysłany: Pon 19:02, 01 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Gwiezdny i jego Marzenie. To tylko kwestia czasu i tyle. Czekam na dzień, w którym tak skromnie po naszej Metropoli przewieziesz mnie tak ze 200 km/h chociaż... Super motor i to się liczy. Nic dodać, nic ująć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
motofanka
Honda Civic
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosolandia:D
|
Wysłany: Pon 19:23, 01 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
gomesh ty egoisto...co ty myslisz ze gwiezdny tylko dla ciebie bedzie paliwo wlewał..ha:D zapomnij..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Maniek
Administrator
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gałkowice Nowe
|
Wysłany: Pon 19:38, 01 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
liczę na ciebie Gwiezdny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Gallardo
Renault Megane
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:45, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
motor jak marzenie!motor- prawdziwy morderca!te 116 koników robi wrażenie i przyspieszenie 2,9sek. Takie małe pytanko do Gwiezdnego: czy Ty zawsze wybierasz wszystko co najlepsze w swojej klasie? sadzac po wyborze tej bestii to chyba odpowiedz bedzie twierdzaca...
to zdjęcie przy oceanie jest świetne! pozdrowionka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
marty
Administrator
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: k-ce
|
Wysłany: Czw 22:18, 25 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
motocykl fajny... ale nie popadajmy od razu w huraoptymizm że najlepszy bo osiągi stoją jak zawsze po stronie Kawy a w tym przypadku ZX-6R jest bezkonkurencyjna. przynajmniej jak dla mnie jak i dla statystyków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
gwiezdnygsx-r
Administrator
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gałkowice Nowe
|
Wysłany: Pią 6:36, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
marty napisał: | motocykl fajny... ale nie popadajmy od razu w huraoptymizm że najlepszy bo osiągi stoją jak zawsze po stronie Kawy a w tym przypadku ZX-6R jest bezkonkurencyjna. przynajmniej jak dla mnie jak i dla statystyków ![Wesoly](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/new_biggrin.gif) |
Marty na początek poczytaj troche o moto a potem pisz,że kawa w klasie Supersport 600 jest dobra.Bo teraz piszesz nie prawde Suzuki oferuje więcej i lepiej.A jeśli chodzi o model 636 to musi walczyć z klasą 750.Mimo 636 cm3 pojemności Jiksa jest lepsza pod względem mocy, masy i osiągów.Sprawdź dokładnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
marty
Administrator
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: k-ce
|
Wysłany: Pią 12:02, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
chodziło mi o Kawe ZX-6RR. sorry za literówke. może trochę przesadziłem z tym że jest dużo lepsza, ale przewaga jest lekko po stronie Zygzaka. Jeśli chodzi o specyfikacje oczywiście a co do masy... nie ma co się napinać bo to tylko 1kg różnicy. moc też stoi po stronie ZXa 129KM(95kW).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |